Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RR

hmmm, ta předposlední ujde.

3 0
možnosti
Foto

Dovolím si přeložit (čímž nas--u Rybochyta): Ta poslední je výborná, kéž bych ji byl vyfotil já. (Napovídá to "hm" :) )

7 0
možnosti
AS

Taky bych chtěla umět vstoupit takhle do úplně jiného světa, jako ty, Lenko. Jsi fakt dobrá a máš ještě lepší oko. 

Přijdeš taky 13, na naše přátelské setkání fotomatiné u Zvířecí říše? Zveme všechny aktivní blogery.:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Alex, moc mě to potěšilo. K matiné se budu zas ráda přidávat vždycky, když budu mít pocit, že k tomu konkrétnímu tématu mám co říct (a stíhám), to je jasná věc!

0 0
možnosti
TS

Leni, to je zase lahůdka! Z komentářů se mi líbil nejvíc "vyjít vstříc sám sobě" a z fotek tanec v dešti a tramvajová zastávka... R^:-) déšť mám ráda, hezky se u něj lenoší...

2 0
možnosti
Foto

Díky, moje zlatá. Já déšť taky ráda. A nejvíc ho miluju vleže, s knížkou a hrncem čaje (i když už si ani nevzpomenu, kdy jsem s ním naposledy takový rande měla) :-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné. A znovu se potvrzuje, jaké kouzlo může mít černobílá fotografie :-)

1 0
možnosti
AS
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.