Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nemohla bys někdy udělat něco méně povedeného? Mě nebaví pořád Tě chválit;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Ještěže mi ten Roman dělá protipól, jinak by se mnou asi nebylo k vydržení:-)

0 0
možnosti
RR

R90o78m67a31n 95R95y63b13á68r

7. 10. 2013 18:54

...tak dneska nic, nuda a šeď.

0 0
možnosti
Foto

Co se dá dělat, na sepuku bohužel nemám odvahu ;-)

2 0
možnosti
Foto

Fantastický blog, Lenko, rosteš R^R^R^R^R^R^

A já rostu z tvých krásných fotek. Hned ta první kostko-krychlo-čtvrecová mne povytáhla nahoru.

1 0
možnosti
Foto

Dík, Marku. Víš, zrovna včera se na mě manžel zahleděl a pak se mě zeptal: "Hele, tos byla vždycky tak mrňavá?" :-) To asi na mně nepoznal, ten růst.:-)

2 0
možnosti
DM

Krásná kostkovaná procházka, díky za ni R^

0 0
možnosti
Foto

Jojojo, kostky mám taky ráda a až nastane můj čas, zavolám si převozníka.

0 0
možnosti
Foto

To je dobře, tak příště hrajem vrchcáby :-). A nikam nepluj, leda tak za mnou!

1 0
možnosti
Foto

Nádhera. Ta poslední je skoro jako obraz od Williama Turnera. Vždycky máte krásné fotky.

0 0
možnosti
Foto

Všechny jsou krásné. Poslední nejkrásnější. R^

Každopádně mě baví pozorovat, jak jsi se "našla". Chtěl bych to říct i o sobě - ale já stále plácám všechno a na koleně. ;-)

2 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Krásný komentář Richarde! Souhlasím moc. Podepsal bych ho, ale to bych asi porušil autorské právo ;-D;-D;-D.

Trochu bych přesto oponoval poslední větě - to tvé "plácání na koleně" se mi moc líbí a má svoji tvář.

1 0
možnosti
Foto

J46a31n 53D60l87o18u33h98ý

7. 10. 2013 13:48

ale mooooc pěkně se vybarvuješ R^ svlíkání bude příště, říkáš? ojojoj ;-D už teď valím bulvy a obavám se, že mi nejspíš vypadnou 8-o;-) nádhera fčelko R^

0 0
možnosti
Foto

:-) To je velmi pravděpodobné. (že by ti nejspíš vypadly oči z důlků, ne že se svléknu ;-))

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.