Diskuse

Jak tak koukám

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Je dobrý, když člověk, jak tak kouká, tak i vidí... R^ (a ještě to pošle dál... díky :-))

0 0
možnosti
Foto

Já díky, Dano, je dobrý, když člověku někdo dá vědět, že se mu to líbí (dělá mu to dobře) :-)

0 0
možnosti
Foto

Sluší ti, když se usmíváš :-)

0 0
možnosti
MS

Skvělé fotky a neméně skvělé komentáře. R^ R^ Já snad začnu nosit klobouk, abych měl před vaším fotoblogem čím smekat ! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Třeba vy vám slušel :-). Ale s kloboukem či bez, díky za přízeň!

0 0
možnosti
Foto

Skvělé fotky a černobílá jim mimořádně sekne. Celé to má úžasný šmrnc, komentáře jsou s fotkami nádherně srostlé. Lenko, pro mne je to radost! R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

To mě velmi těší, Marku! Díky!

0 0
možnosti
Foto

To je spravedlivý, aspoň jí nebude líto, že je na konci :-)

1 0
možnosti
FS

Paráda. Tohle už se musí líbit i Rybárovi, počítám. A to už je co říct. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky (to je, samozřejmě, moje tajné přání) :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.