Diskuse

Jak tak koukám

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Co na to říct, Leni? Já fakt nevím. 

Jen tak na to koukám a říkám si: dobrý, hmmmm, fíha, doooost dobrý, suprrrrr ... R^

1 0
možnosti
Foto

To je velmi dobrej komentář, Alex :-). Díky.

0 0
možnosti
RR

R56o61m53a85n 80R50y55b32á19r

29. 10. 2013 9:22

jak dlouho jsi čekala na toho mihnutého cyklistu? Tu by si nechal i Cartier Bresson ... možná :)

1 0
možnosti
Foto

Byl to dobrý člověk, smiloval se asi po deseti minutách. Omluv mě, omdlívám :-)

2 0
možnosti
TS

Na tu černobílou moc nejsem, ale tohle se mi líbilo R^ jo a zase pěkný komentáře, "Marie, nechápu, o co ti zase jde?!" mě pobavilo nejvíc ;))

1 0
možnosti
Foto

Vzpomněla jsem si přitom na Renčína :-) Díky.

3 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.