Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RR

R28o68m74a73n 12R92y50b50á56r

18. 11. 2013 13:01

...tak zase jen jedna, škoda, přitom ta Praha, ta naše matička věžatá má co ukázat...třeba Karlův most, Zemanuv hrad, Novotného lávku a tak...

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Petře, promiň dočasný výpadek, porucha není na tvém přijímači. Ozvu se.

0 0
možnosti
Foto

R^ Když černá a bílá není černobílá!

0 0
možnosti
Foto

Krása...  Chudák Jarda ....

0 0
možnosti
Foto

Jo, Marcelo, taky jsem ho litovala. Aspoň že ta židle má ergonomicky tvarovaná záda, to by mu snad mohlo trochu ulevit. :-)

0 0
možnosti
PK

Budu za kverulanta - nechápu, proč jsou takové tendence fotit v černobílé? Jistě, sem tam to asi vyzní líp, ale plošně?

Protože je to víc "umění"? Protože tak fotili "staří mistři"? Ale ti tak fotili z nutnosti, barva prostě nebyla, jinak by ji jistě využili...Trochu mi to připomíná chtít koukat na TV na starého Rubína a ne moderní LED TV... a nebo jako auto chtít "embéčko" a ne oktávku.

neberte to zle, vaše vidění se mi líbí, právě proto nerozumím, proč fotky obíráte o jeden rozměr.

0 0
možnosti
PH

Naopak, barva leckdy ruší. Není to víc umění, je to prostě jiné. A jak jsem si přečetl ohlasy, tak jste jediný, komu tady barva chybí :)

0 0
možnosti
MB

Leni, to je nádhera!! (palec nahoru)

1 0
možnosti
MB

A myslím, že by to mala byť titulka a zaslúžene!

1 0
možnosti
Foto

Super, nádhera. Jarda, smskář a klobásové inferno u mě vedou + výběr hudebního doprovodu...R^R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Hned ta první "zrzka v lánu" :)

2 0
možnosti
Foto

:-)) To se mi na tobě líbí, ten tvůj optimistickej přístup!

1 0
možnosti
DM

R^ Ani nemusíte barvit. Třeba "Jarda" v barvách by zrovna zajímal o dost míň... :-)

1 0
možnosti
Foto

No právě. Mám obavu, že by ty barvy "přeřvaly" to, co na těch fotkách chci ukázat. Díky za podporu! :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.