Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

Hele, víš, že na tu černobílou moc nejsem...

Ale tyjo, TOHLE s těmi komentáři - no mně se snad po té Praze nakonec začne stýskat!! ;-)R^R^

4 0
možnosti
Foto

:-) Já si toho velmi považuju, že kvůli mně (nebo kvůli ní) děláš výjimku. To bys tedy mohla jednoho dne přijet, což? Až už ten stesk bude neúnosný...

2 0
možnosti
JK

Mám rozhořčený dotaz k fotce č. 4. Proč jsi toho bezprizorního chlapa nazvala Jardou? A dej si pozor, co odpovíš! ;-€

1 0
možnosti
PJ

Jarda na první pohled, i když bych možná váhal, jestli to není Fanouš.

1 0
možnosti
Foto

:-)R^Jezdi tam častěji...a taky k nám!;-)

0 0
možnosti
Foto

Hej, Šárko, vždyť já furt čekám, až se ozveš, že už jsi v pořádku!

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.