Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pošmourno mám ráda, ale Tvoje léto s broukem beru-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jo, já ti ho budu půjčovat :-)

0 0
možnosti
Foto

Já si zas pamatuju z podzimu každého roku, jak mi vadí to počasí, jaké je dneska. Sluníčko nikde, světlo nikde - a to ještě není taková ta všepřekrývající mlha, která zašedí všechno, včetně myšlenek :-) Takže když si pak člověk prohlédne veselé fotky se strejdou broukem, tak je rád a má pocit, že by měl poděkovat. Což tímto činím. J.

0 0
možnosti
Foto

Jani, mně asi na zimě kupodivu nevadí tolik to chladno, jako vleklá středočeská inverze. Tak aspoň občas "čuchnout" k něčemu příjemnějšímu. A děkuju já!

0 0
možnosti
BP

Po těch obligátních místních upocenostech doušek něčeho chutného ...

Tak to holt ty 3 měsíce musíme nějak přetrpět ...

1 0
možnosti
Foto

Ale jo, vím, že to jde, jen radši nenapíšu, kolikrát už se mi to za život podařilo :-). Děkuju.

0 0
možnosti
DM

R^ zářivé, trávově voňavé... a ke všemu se cítím jako "konice", oř mě dostal ;-) (má krásný tykadla)

2 0
možnosti
Foto

Ale proč by se žena čas od času nemohla stát konicí, že jo? :-) Děkuju, Dano.

0 0
možnosti
Foto

Vzpomněla jsem si téměř bez souvislosti na celou bílou Věru Špinarovou :-)

0 0
možnosti

Je tu naděje, že pokud se nestane něco mimořádného - jako srážka s planetkou, tak asi jaro i léto znovu přijdou.  Takhle si připomínám u sebe v ponurých dních teplé letní moře ;-) Lenko karma do dalšího života fotografky R^

1 0
možnosti
Foto

Teplé letní moře bych si klidně připomněla i mnohem realističtěji :-) Díky.

1 0
možnosti
TS

Překonáváš sama sebe! R^ jemničko ;-)

2 0
možnosti
Foto

Když mám pro koho... :-) Díky!

1 0
možnosti
MB
Foto

Díky, Mariáne, a tak vůbec :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.