Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Pěkně vysluněný, beruško, blíž až tu chutnou manu strávím. V

P.S. Znovu jsem si přečetla tvou komunikaci s Kuthanem v minulým blogu, a zase jsem se chechtala jako pošuk! :-)

1 0
možnosti
Foto

S Jardou je sranda, to zas jo :-) Tak se trochu ohřej, než se odjedeš ohřát!

0 0
možnosti
Foto

Za stávajícího počasí je takové připomenutí léta přímo famózní R^R^R^

Dostal mne oř, fotka v kombinaci s textíkem umně přiloženým :-)

1 0
možnosti
Foto

První praví: "Dobře oře." Druhá praví: "Nedobře oře." Ten chudák už pak ani nevěděl, jak to má  teda dělat :-)))

0 0
možnosti
RR

R36o54m11a19n 57R47y17b93á91r

28. 11. 2013 9:26

nevím nevím, ale na tomhle poli je nejdál romantický medvěd štosel, se mi zdá....

0 0
možnosti
Foto

Romantičtí medvědi jsou fajn. Zkus to někdy.

1 0
možnosti
Foto

:-) už tam je:-)...jen bych doporučil zrušit bílé mezery mezi obrázky....jestli to neni záměr...mně utajený.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dík :-). Popravdě to záměr je, líbí se mi, když se na monitoru objeví vždycky jen ta jedna.

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.