Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

zákoutí jsou fajn...to potvrdí každý muž.;-):-)

0 0
možnosti
PH

Výborný blog! Skvělé fotky, jak námětem, kompozicí, tak i technicky! ;-)

Jen tak dál Lenko!

0 0
možnosti
Foto

Dík, Petře, za tuhle stoprocentní neředěnou. Je to síla! :-)

0 0
možnosti
MS

Nemá to chybu. První a poslední jsou top. R^R^

Ten rundl, to je nějaké místní nářečí? :-)

0 0
možnosti
Foto

Milane, děkuju! A rundl, ano, to jsem pochytila od někoho ze zdejších kapacit :-)

0 0
možnosti
Foto

Ty modré dveře...VV

0 0
možnosti
Foto

Tak už vytáhni ze skříně ty modré šaty, označím ti trasu ke dveřím modrými fáborky :-)

0 0
možnosti
Foto

Pro mě jsou neobyčejné lavičky, taky proto, že nich ráda sedám, kde jen to jde.

Ten, kdo vymyslel lavičku to byl jistě neobyčejný člověk!:-)

0 0
možnosti
Foto

Taky je mám ráda, lidem sluší! :-)

1 0
možnosti
MB

Veľmi pekné, Leni! Ono je umenie vidieť veci obyčajné neobyčajným okom.

2 0
možnosti
Foto

Mariáne, tos mě potěšil, děkuju!

0 0
možnosti
RH

Je fajn, že máš tak vysoko laťku, kdykoli sem zajdu, předem vím, že nemůžu být zklamaná a dnes jsi mi padla do noty (asi nemůžeš vědět, jak). Gratulace ke krásným fotkám a těším se na další, nemám totiž nikdy dost R^R^R^R^  R^ R^ R^ R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, vždycky, když mi napíšeš, připadám si na chvíli jako děsnej borec :-). Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Neobyčejně neobyčejný blog R^R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Velmi pěkně děkuju, Marku!

0 0
možnosti
Foto

Skvělé, celé. Ta první je ovšem luxus absolutní ... R^

0 0
možnosti
Foto

Co je krásy na světě. Jen se ohlédnout.

0 0
možnosti
Foto

Ano, něco by se našlo :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.