Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zvláštní, se mi na té stránce s tvým fotoblogem zasekl monitor, ale to nebyl důvod, proč jsem se u něj zdržel déle.

0 0
možnosti
Foto

Jestli jsem tvůj monitor nějak vyvedla z míry, tak mu, prosím, tlumoč omluvu. Ale jsem ráda, že ses zdržel, zvlášť když to nebylo kvůli němu :-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, to mám radost, že jste se stavil. Dík!

0 0
možnosti
MM

Jako vždy to nemá chybu:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Určitě by se něco našlo, ale jako vždy mě to potěšilo :-)

0 0
možnosti
LJ

Vás už jsem jednou, myslím, chválil za humor.  A pokud ne, tak vás chválím teď. Fotit umí více lidí, pospojovat to vtipným textem - to neumí každý.

0 0
možnosti
Foto

Díky, to mi udělalo radost!

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, vy prostě umíte.R^ Ukažte se častěji, už se nám (tedy mně určitě) stýskalo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, věřte, že dnešní dávku popela z kamen jsem si preventivně nasypala na hlavu a příště se tu objevím určitě dřív :-). Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Vzkaz od lidí: "Zas si někdy přikažte a přijďte.":-)R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Tak já si to vyřídím, slibuju :-). Dík, lidi!

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, moje milá kamarádko!

0 0
možnosti
LC

Pěkná kompilace:-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.