Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vám ji nejde nedat:-). Navíc přesně tohle jsou fotky mojí krevní skupiny.R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to mě velmi těší, díky, Ludmilo :-)

0 0
možnosti
Foto

Ještě se toho o něm hodně neví :-)

0 0
možnosti
DM

R^...osamělost v davu, zastavení v hemžení a nejrůznější odrazy ve Vašem podání mám nejradši :-)

0 0
možnosti
Foto

Dano, a já děkuju za Vaši stálou přízeň!

0 0
možnosti
Foto

Krásný blog! Fotky človíčků a člověků ve městě ti jdou moc a moc R^R^R^R^R^R^R^

Velká škoda výpadku blogů přes víkend ;-(

1 0
možnosti
Foto

Díky, Marku, člověky já rád :-)

0 0
možnosti
Foto

(zpověď světelného závisláka)

Stanu se tenčím

a ještě tenčím

až budu stříbrnou vrstvičkou na Vašich fotkách

2 0
možnosti
Foto

To jste napsal hezky, Jane. Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Právě jsem dokončil otázky pro své další rozhovory, zkouknul jsem tenhle suprovej fotoblog, dávám mu zaslouženou karmu a jdu konečně spát. ;-)                               VH

0 0
možnosti
Foto

Napsala bych "dobrou noc", ale teď je ráno o tři dny později, tak si ji budete muset schovat až na večer. Dík :-)

0 0
možnosti
Foto

Dneska budu stručná:R^

1 0
možnosti
Foto

No tak dobře. Díky, stručná Vando :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.