Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nadhera!! Zajimava cernobila - pote vzdycky hyri barvama ...

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Kamilo, to aby si ta pouť od toho hýření trochu odpočinula :-)

0 0
možnosti
Foto

1786, ta se mi líbí nejvíc. Jinak R^R^R^ jako vždycky. Vaš fotky mě berou za srdéčko.

0 0
možnosti
MB

Leni, toto malo byť na titulke a myslím to vážne. Moc povedené. R^

1 0
možnosti
Foto

Mariáne, děkuju, to mě těší. Jsem ráda, že někdo si sem stejně cestu našel! :-)

1 0
možnosti
Foto

R^byl jsem na pouti a nestálo mě to ani kačku.:-)

1 0
možnosti
DM

...ty v koulích "uvězněné" děti na mě působí spíš smutně, ale já poutě fakt nemusím...

0 0
možnosti
Foto

Dano, já z nich taky nejsem dvakrát odvázaná (z těch poutí), ale baví mě dívat se na to jinudy.

1 0
možnosti
Foto

Já to vždycky musím celý projet, abych vůbec věděla, kterou myslíš :-). Jasně že je nej, ta je moje včetně obsahu bubliny.

1 0
možnosti
MS

Nádhera. To se musí líbit i Fišerovi, myslím. :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky! A nevím, on je děsně přísnej :-)

2 0
možnosti
AS

hm, tak já tam tentokrát tu energii moc necítím, ani radost, ani nic. Spíš jen tu prázdnou peněženku.

Ale moc se mi kompozičně líbí ta první a tématicky ta předposlední bublina. 

Každopádně karma:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Já holt radši koukám do těch zaprášených koutů, to už jiný nebude. :-)

1 0
možnosti
Foto

:-) pouť v tvém podání je taková ztichlá ... tak se mi líbíR^

0 0
možnosti
Foto

No však jo, trochu jsem ji svlíkla z toho barevnýho kabátu :-). Děkuju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.