Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ty umíš fotit. Já to říkám furt, případně pořád...

0 0
možnosti
Foto

Říkej, mně se to rozhodně nepřejí. Děkuju.

0 0
možnosti

R^Já chci taky do bubliny!!

A z řetízkáče, šup do restaurace..poutač ve správné výšce..a pak, že neovládáme marketing...hlavně se umět ve správný okamžit odpoutat....rozhodně nedoporučuji obrácený postup..;-D

0 0
možnosti

Beruško, ta první - ten náznak řetízáku - vytahuje z paměti směs vzpomínek, vůní a chutí. Moc pěkná je taky ta manekýnka v boudě střelnice a ledový tříšťák. Dííííík. V

0 0
možnosti
Foto

Pro Petra Kudličku: už 3x jsem se pokusila odpovědět na Váš příspěvek, "ty internety" to ale pokaždé sežerou a nic se neobjeví. Tak abyste si nemyslel, že jsem Vás vynechala:

Díky!

(a taky abyste si nemyslel, že jsem se zbláznila, až se to tu třeba po hodině objeví 3x najednou :-))

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo :-). Díky za návštěvu.

1 0
možnosti

Jo BW je BW. Pěkné až skoro umělecky strárněný postřeh.

0 0
možnosti
Foto

Někdy jsem nerozhodná, ale v drtivé většině případů mi ta černobílá sedí víc. Díky!

0 0
možnosti
Foto

Černobílá na tu pouťovou kýčovitost docela platí.

Ona z ní všechen ten přebytečný barevný tuk odsaje. R^

0 0
možnosti
Foto

Redukční kúra :-). Díky, Jane.

0 0
možnosti
Foto

To nevadí, stejně jsi mi udělal radost :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Petře, (zejména že pořád chodíš).

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.