Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

M35a27r86t25i69n 56V93í24t

10. 4. 2013 11:19

Co to je smirklpapír?8-o Asi odborný název starého dobrého šmirglpapíru:-/

7 3
možnosti
Foto

V86í63t 45H91a52s14s39a88n

10. 4. 2013 11:14

Koukám, že jste úplně změnila svůj styl.;-)

Nejvíc se mi líbí první 3 makra a šestka. Fialová je má oblíbená barva.R^

0 9
možnosti
Foto

Tak ono je to v zimě s těma kytkama dost naprd :-). Těch kategorií ve fotografii je víc, co mě baví, jenom se ne vždycky ke každé dostanu. Dík.

0 5
možnosti
PK

Pěknej plevel :-).

Jo, jaro asi už pomalu přichází. Alespoň moje alergie to tvrdí. Nicméně pořád lepší, než ta nekonečná zima.

1 5
možnosti
Foto

Ano, já už taky vítám nové ráno s kapesníkem v ruce :-)

0 3
možnosti
JH

Jo, optimismu je třeba... A nejen teď.

Chtěla jsem být za chytrou s tím, že sněženka je spíš bledule, ale teď už vím, že bych si  konečně měla pořídit nový brejle...:-)

0 5
možnosti
Foto

Je to nějaká šlechetnější (vyšlechtěná) odrůda :-). Ale taky mě dřív mátla.

0 4
možnosti
PM

Hezké fotky.Sám se těším na výpravu s rodinkou a s foťákem za první jarní květenou.U nás na Frýdecko-Místecku však budu muset ještě nějaký ten den počkat,až sleze sníh...Snad o víkendu?  ;-)

0 5
možnosti
Foto

Určitě! Já se taky těším, až něco přibude. Ale je to na spadnutí :-)

0 4
možnosti
MP

Ani spousta poezie nikoho nezabije. Pro mě jí mohlo bejt víc (a víc, a víc, a víc.... Proč bejt skromnej, že?) Nechci do tebe rejpat, ale není to první spíš jaterník podléška? (Už kvůli barvě, když list není vidět.) V

1 5
možnosti
Foto

Ne. Vím to, neb jsem tu sasanku kupovala v zahradnictví, heč :-)

1 5
možnosti
AAP
Foto

Hele, Andreo, promiň, ale já dneska nemůžu.

0 6
možnosti
Foto

:-)R^dýchlo na mě jaro

PS: fakt je velká škoda, že zrušili kategorii Fotobloger roku. Jsi bezkonkurenční jednička mezi fotoblogeryR^

3 6
možnosti
Foto

Šárko, nedělej, nebo strčím hlavu do písku. :-) Dík!

1 5
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.