Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je blog jaksepatří R^R^R^R^R^R^R^ Svět vlakový a nádražní můžu vždy, natož v takhle dobrém/výborném/skvělém/dobrém/výborném/skvělém podání

2 0
možnosti
Foto

Marku, děkuju za přízeň i za pochvalu, obojí mi dělá dobře :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Vlaky ano!! ( i v jednu v noci v Kolíně-)

2 0
možnosti
Foto

:-) To je od tebe hezký, žes jim to odpustila :-))

1 0
možnosti
Foto

joj....."..kapky deště běží po okně úhlopříčkou, jedna vjíždí druhé do dráhy...." .....se mě úplně vybavil nápěv (S.Janoušek - Ve vlaku cestou tam)

1 0
možnosti
Foto

Dík, to vůbec není nepříjemná asociace!

0 0
možnosti
Foto

jako nádražák...dvojnásobná karma.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to mě dvojnásob těší, děkuju!

0 0
možnosti
PK

mě lidi tak nezajímají, ale nádraží mám rád... a teď jsem si vzpomněl, že jsem tam dlouho nebyl...

A když nádraží, tak pořádná čmoudící parní lokomotiva. Ale toho je tak málo a vždy kolem davy lidí.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem davoplachá, takže parní lokomotivy už pro mě nejsou, leda by nějakou vypravili jen pro mě a pár dalších. Ale líbí se mi, to zas jo.

0 0
možnosti
Foto

Na 7754 je okno plné...spermií :))

1 1
možnosti
PJ

tak to si byl ty?!

2 0
možnosti
Foto

Dík, Andy, byl přímo vtělením bezeslovnosti :-)

1 0
možnosti
JL

Vlaky?  Taky, taky V

do-des-ka-den.....do-des-ka-den...

1 0
možnosti
Foto

Výborně, nejsem v tom sama! :-)

0 0
možnosti
RR

no, konečně blog s pořádnejma fotkama (teda jen některejma, že) a _MG_6242a.jpg je mi hodně milá až bych řekl, že bych ji udělal sám ( a to je veliká pochvala).

0 3
možnosti
Foto

A já myslel, žes jí tuhle fotku půjčil :))

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.