Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

R^ obdivuhodný zvěřinec, úžasné obrázky a povídačky :-)

0 0
možnosti
Foto

A nemusí se krmit!:-) Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Zase originální a milé. :-)R^Skvělé

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Marcelo, vážně (i nevážně):-)

0 0
možnosti
Foto

Velice nápadité , moc se mi líbíR^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, milá, děkuju za návštěvu a těším se na opravdickou!

0 0
možnosti
Foto

Pět bochníků parmezánu, že jo? Ten miluju!! :-) Díky.

0 0
možnosti
Foto

J70a59n 72D14l42o63u83h86ý

13. 10. 2013 11:38

skvělé.. užasný zvířenec ;-D tyhle večerníčky miluju V

0 0
možnosti
Foto

Doufám, že sis nezapomněl před spaním vyčistit zuby! :-) Díky, Honzo.

0 0
možnosti
Foto

Svět nekonečné fantazie! Nádhera ... Lenko, fotky i komentáře jsou nádherně hravé, tohle je vysoká klasa!!!

A protože komentáře jsou tak dobré, tak ani nevím, zda bych něco dokázal přidat. Příště bych prosil malinko horší slovní doprovod, abych se nestyděl něco napsat :-);-D:-)

6 0
možnosti
Foto

Mě to asi nejvíc baví dohromady, fotky a písmena. Ale jestli chceš, Marku, tak já tam příště napíšu jen nějaký blbosti :-):-). Moc děkuju!

0 0
možnosti
EH

Tahle zvířátka mi jsou hodně moc sympatická :-)R^

3 0
možnosti
Foto

A to jsem tam nenapsala, že jsou velmi vhodná i pro alergiky! :-) Dík.

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.