Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) osobité, svérazné...na karmu jak dělané.:-)

0 0
možnosti
JL

Pjervoj sort :-)

jako obvykle R^

2 0
možnosti
PK

Moc pěkné...

Nesleduji fotomatiné pravidelně (ani nevím, jestli všechny účastníky...), ale někdy u některých mi připadá výsledek trochu křečovitý (jakoby "musím udělat toto"). Vás se toto rozhodně netýká... A ač na rovinu přiznám, že tento styl na hranici abstrakce není můj šálek kávy, vaše vidění a nápaditost nelze, než obdivovat. R^

0 0
možnosti
Foto

Mě právě baví vymýšlet, kudy "na vlka" (nebo třeba na klokanici). Díky, Petře.

0 0
možnosti
AS

to bych taky chtela umet, takhle se divat. Jak jinak nez R^R^R^, Lenko.

1 0
možnosti
Foto

Ale vždyť by to byla nuda, kdyby ten svět viděli všichni stejně. Dík a ráda jsem Tě poznala (aspoň kousek :-)).

0 0
možnosti

ko psychologický test s inkoustovou kaňkou. Karma R^ jak jinak.;-)

0 0
možnosti

Zmizela mi část textu - Moc pěkné grafické listy Lenko - jako psychologický test ......8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.