Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

oldiess

19. 4. 2012 10:34
Tak proč by slečna dcera musela tahat hned celou roli?

Stačí si něco odmotat a umístit do kapsy batůžku, a když k potřebě dojde, nenápadně v dlaň zmáčknout a odebrat se kam je libo

1 0
možnosti

Jedl jsem naposledy včera

19. 4. 2012 10:39
Re: Tak proč by slečna dcera musela tahat hned celou roli?

jasně, jak se říkalo na vojně - správnej chlap spotřebuje tolik sracáku, kolik měří. Čili i dávkování je určeno!

0 0
možnosti

oldiess

19. 4. 2012 11:11
Re: Tak proč by slečna dcera musela tahat hned celou roli?

;-Dtak s tou vojnou jste mě rozesmál, byl jsem u železničního vojska jako posunovač, čili většinou na štrece a v přírodě, ovšem tehdejší normu v mým případěh 190 cm sracáku jsem nějak nezaregistroval , tak jsem to občas musel řešit lopuchama, ale jak řečeno, pod náspem to nebyl problém

0 0
možnosti

fcelka maja

19. 4. 2012 10:40
Re: Tak proč by slečna dcera musela tahat hned celou roli?

Vyřešila jsem to prozatím kapesníky, ale stejně bych řekla, že normální je papír na záchodě, ne v batohu :-)

0 0
možnosti

oldiess

19. 4. 2012 11:12
Re: Tak proč by slečna dcera musela tahat hned celou roli?

:-)no jo, jenže do běžných norem nám dost chybí všeobecně.

0 0
možnosti

Dunja

19. 4. 2012 11:10
Re: Tak proč by slečna dcera musela tahat hned celou roli?

U dětí ve škole toaleťák mají, ale myslím, že ty záchody stejně vypadají tak, že se tam jde jen v naprosté nutnosti. Dokonce jsou i takové děti, které to udělají za dveřmi a to do naší školy nechodí žádné soc.případy.

Každopádně buď odmotat nebo nosti papírové kapesníčky i pro takový případ.;-)

0 0
možnosti

oldiess

19. 4. 2012 11:20
Re: Tak proč by slečna dcera musela tahat hned celou roli?

to za dveřmi jsem nepochopil, jinak když jsem chodíval do škol cca před 40 lety, tak tam byly záchody určitě v mnohem lepším pořádku než třeba v hospodách

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.