Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^R^Krásně vytvarovaná modrá ;-)

0 0
možnosti
Foto

On ten tvar je náramně zajímavá věc :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jo, dávám na ně reservoár :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Mistře, jen ta tvoje rozkvetlá okna jsem nikde nepotkala. Zatracená izolace!

0 0
možnosti

Máte oko a cit a ode mne karmu a hlas do ankety. R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to díky, že jste ke mně tak štědrý!

0 0
možnosti
Foto

Leni, krása R^R^R^ Vida, že to jde i v té inverzi...:-)

0 0
možnosti
Foto

Ale s odřenými ušisky. Naštěstí jsem něco uloupila i ten jedinej den, kdy nebyla :-)

0 0
možnosti

Lenko, ty jsi prostě TALENT! I z namrzlýho slepičího pletiva dokážeš vyčarovat poetické kouzlo... Vždycky, když rozkliknu tvůj blog, mám pocit, že jsem se octla v pohádce :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Když jsem četla "z namrzlýho slepičího", tak jsem udělala přesně to, co dělá moje malá Barča (nehádej, čti to!) :-):-)

1 0
možnosti

Panebože, to je zase krásný...:-)VR^

1 0
možnosti
Foto

V Ó díky, to je zase příjemný!

1 0
možnosti
Foto

máš to tam ;-) je to mnohovýznamomluv a nemá smysl se tím hlouběji zabývat...

0 0
možnosti
Foto

Já z toho všeho vždycky uplácám takovou konzistentní hmotu :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.