Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuju, Štěpánko, i za tu sdílnost :-)

0 0
možnosti
Foto

V89í43t 72H31a57s21s60a90n

22. 1. 2014 16:58

I když mám o trošku malinko radši Vaše pouliční fotky, tak musím uznat, že tyhle abstrakty se fakt hrozně moc povedly!R^                                                                     VH

0 0
možnosti
Foto

Já se v poslední době do města moc nedostala, tohle mám tady doma všude kolem :-). Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Príma, doufám, že ta amputace moc nebolela :-). Díky.

0 0
možnosti
DT

Hezké, přímo malované R^

0 0
možnosti
Foto

J14a57n 83D30l57o41u54h69ý

22. 1. 2014 14:59

plavání má k létání nejblíž.. konečmš vím, proč mě baví obé.. jenže u plavání se nadřu víc.. ale proletět se mezi stromy je paráda ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Já hrozně ráda ležím ve vodě na zádech a dívám se do nebe. Pak si fakt připadám jako letec :-)

0 0
možnosti
FF

:-)Rozhodně by mělo být v zaujálech....krásný, Lenko, fakt,...i bez plavek.... a kdybych to měl vyjádřit tak, jak ke mně snímky promluvili, byl bych nařčen z patosu, bezbřehého romantismu apod. ....takže jen, podzim je pro fotky jak stvořený a pro vaše obzvlášť....a ještě maličkost, čtvrtý snímek je prostě nádherný...

3 0
možnosti
Foto

Děkuju, Františku, mně se prostě zaujmout adminy nedaří a nedaři :-). Ale asi to teda nějak přežiju. Zvlášť když tu mám tak milé vzkazy.

0 0
možnosti
MB

Kúzelné snímky, Leni!

2 0
možnosti
JH

opakuji se, zkuste fotit někdy z postele, třeba květináče, výsledek bude lepší a nemusíte vstávat

0 2
možnosti
Foto

Stejně, ještě že ty stromy existujou, bez nich by bylo všude nějak plocho.

R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.