Diskuse

Člověčina

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Prostě super ... skvělé fotky a skvělé komentáře nebo jak jste to nazvala "podsouvání myšlenek" ;-D.

0 0
možnosti
DM

(Lenko, říkám to šeptem a eště se celá krčím, aby mě bylo co nejméně vidět.... a víceméně jako konečný a výrazný důkaz toho, že nejsem zcela a na ámen zblbnutá, ale tentokrát mě z nějakého důvodu ani na druhý pokus Tvůj blog tolik neoslovil. Asi mám nějaký problém, protože v tobě přece chyba být nemůže, to je jednou jasný!V)

1 0
možnosti
Foto

Hej, už se mi to u Tebe jednou stalo :-). Nejspíš tě nebaví fotky s lidma, zdá se. Neboj se nic, zase budou i ty jiné!

0 0
možnosti
Foto

Ano, protagonisté některých fotografií zcela jistě :-)

0 0
možnosti
Foto

N14e53l55a 76P16a16l41o47v57á

28. 12. 2012 23:51

Myslela jsem si, že Dobro nejde vyfotit. Jde, Lenko - a krásně. Dere se z každé Vaší fotky:-)

Ať se Vám  v novém roce daří nejen krásné fotky, ale i všechno ostatní, ať je celý krásnýV

0 0
možnosti
Foto

Nelo... je to trapas, ale zmůžu se jen na vlahé V, nějak jste mě naměkčila, či co. Rozhodně přeju ten nejlepší nový rok a hlavně: ať Vás baví!!!

0 0
možnosti
Foto

Nic neříkám, jen mlaskám a karmím - a sdílím, pyšen, kterak šikovnou mám kamarádku!

Heč!

1 0
možnosti
Foto

Ani nevíš, jak jsem hrda, žes pyšen! Bude se mi dneska moc dobře spát :-)

1 0
možnosti
AAP

Mňam, tyhle fotky můžu!!! R^R^R^

1 1
možnosti
Foto

Jo? No tak dobrou chuť a zažívání! Dík, Andy.

0 0
možnosti
JS

Má to atmosféru a smrdí to člověčinou!

Potěšilo.

R^

0 0
možnosti
Foto

Výborně, to mě blaží. Smrádek, ale teploučko :-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem se nechtěla opakovat, tak jsem Ti sem nic nepsala - ale třeba té chvály nemáš ještě dost, tož- vynikající fotky, jiné snad ani neumíš:-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Hele, Šárko, já nevim... ne. Nemám :-). A děkuju!

0 0
možnosti
Foto

V98í97t 75L27i44t93o83š

28. 12. 2012 10:22

Co napsat a zároveň nepapouškovat komentáře níž.... Nevím :-) Jako vždy pěkné fotky... Taky bych někdy rád vyrazil do "ulic", ale nějak se nemůžu rozhoupat:-)

0 0
možnosti
Foto

Já chodím nejradši sama za humnama, ale fotograficky jsou ulice hrozně vděčné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.