Diskuse

Solitéry

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zejména ty první, pak ujetý vlak, prostě málo lidí, však mě znáš V

R^R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrá zpráva pro tebe: dneska ani jeden liď :-)

0 0
možnosti

P27e77t48r 14Š17t20r87o26s

19. 4. 2013 11:09

Koukám a čtu. A baví mě to.

1 0
možnosti
Foto

Vidím a děkuju. A tím víc mě to baví.

0 0
možnosti
Foto

Vlídné, mezi šedí probleskávající humorný pohled. Moooooc pěkný blog a titilku si zasloužil! Škoda, že už tam není.

(P.S. titilka, je lepší slovo než titulka ;-D a mezi komentáři je jednička Vladimír T. Gottwald)

1 0
možnosti
Foto

Taky by to mohla být tytylka (jako že ty ty ty). Zkusím napsat do redakce, jestli by ho na tytylce nechtěli nechat napořád. Doufám ve 100% kladnou odezvu! :-)

0 0
možnosti
Foto

Chudák míč...Hezký den!:-)

0 0
možnosti
Foto

U míčů to je naštěstí ještě dobrý, většinou nezůstanou sami dlouho :-)

0 0
možnosti

Leni....už se oteplilo...;-)

0 0
možnosti

M41i58l84a22n 68V78e28l49k11ý

17. 4. 2013 16:46

Na půlce fotek jsou stařenky s holema .... a žádnej děda. Buď už umřeli nebo si hrajou na mladíky.

Líbí se mi to :o)

_-1-_

0 0
možnosti
Foto

A pak přišel děda Mráz... :-). Dík, jedničko.

1 0
možnosti

Najednou mi připadalo, že jsem si na skok odskočil...do minulosti, nebo budoucnosti... prostě jinam, Díky za to cestování !

0 0
možnosti
Foto

Doufám, že do minulosti! Já děkuju.

1 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.