Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

teda!!!! 8-o ja ti tak zavidim tu tvou predstavivost. Ale v dobrem, a moc ti ji preju. Velmi povedene.

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, i když vím, že ten nejkrásnější obraz teď máte doma :-)

0 0
možnosti
Foto

Exkurse do jiného světa; děkuji, těšilo mě:-)V

0 0
možnosti

E23v58a 13A52d30a94m94o43v33a

14. 5. 2013 10:35

R^ nápadité, povedené :-)

0 0
možnosti
Foto

Evo, já myslím, dnes by to tu bez Vás obzvlášť nebylo ono!!! :-)

2 0
možnosti
Foto

A co je pod povrchem...?;-)

Hezky barevnéR^

0 0
možnosti
Foto

To zjistí jen ti nejodvážnější :-). Děkuju.

2 0
možnosti

Důkazem toho, jak jsou ty obrazy magické, je to, že ráno, než jsem otevřela víka, se mi promítala Cesta, Ohňová země a Špicberky, Poušť a Rozkvetlá Adamova zahrada, a to bez nápovědy. Obrazotvornosti vzdávám tímto dík (a tobě taky). V

0 0
možnosti
Foto

To vypadá na hezky barevný sny, dobře ti tak :-)

1 0
možnosti

By mě zajímalo, co má s Evou společného, trpaslíkova hlava na druhém snímku?.....a květiny na posledním jsou parádní, zasloužíte si je:-)

0 0
možnosti
Foto

Trpaslíci jsou ze všeho nejhorší, ty potvory vám vlezou všude, to je všeobecně známo. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.