Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krasne ciste stromy :-)

0 0
možnosti
Foto

V91í53t 97R22a17i20s42e76r

24. 1. 2014 23:31

famózní blog! V

0 0
možnosti
MP

Hóóódně povedenej blog. Ty stromy si s tebou podávají ruce. Úžasný se mi zdá ten náznak bílého domu, stejně nádherný jsou zrcadla, a ten, co mi připomíná snovou grafiku, to korunuje. Všechny ostatní se s nimi vznášejí v lehounkém tanci, úplně slyšíš šustění listí a cítíš závany větru ve větvích. Děkuju. V

0 0
možnosti
Foto

Dík, jsem na stromy dost vysazená a vysazuju, kde můžu. Zvlášť ořešáky se nám rozmnožujou výtečně, lítaj nám na ořechy ptáci a pak trousí po zahradě, takže každý rok objevím nějakou novou sazenici :-).

0 0
možnosti
Foto

Perfektní nápad, perfektní provedení.

Vy byste ty oči měla pronajímat.

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, musela bych to ale dělat s nějakou zvláštní slevou, na dálku tak dobré nejsou :-)

0 0
možnosti
Foto

V19í44t 60L19i78t40o35š

22. 1. 2014 22:45

Dobrý nápad, parádní fotky:-)

0 0
možnosti

palec nahoru, palec nahoru, palec nahoru, palec nahoru, palec nahoru a smajlik...( nejdou mi "smajlici"...)

0 0
možnosti
Foto

Mirko, mě to potěšilo i bez smajlíků :-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné stromy, krásné fotky! A pak že fotografování vyžaduje jen funkční ukazováček!R^

0 0
možnosti
Foto

Ale důležitý je, to zas jo :-). Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

R^R^nádhera, voda  prostě přitahuje:-)

0 0
možnosti
Foto

Je to tak, já do ní koukám pořád. Děkuju, Soňo.

0 0
možnosti
Foto

Opisuju od Karla Bočka:

Líbí ANO

Karma ANO

Opravdu moc podařené

A k tomu přidám, že jsem doteď nevěděla, koho dám na fotografa roku - a už to vím :-) J.

3 0
možnosti
Foto

Jani, tady opisování vůbec nevadí :-). A za ten dovětek děkuju!

0 0
možnosti
KB

K78a29r54e80l 22B12o73č63e42k

22. 1. 2014 20:05

Líbí ANO

Karma ANO

Opravdu moc podařené

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky jste ten dotazník vyplnil :-) Děkuju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.